Anasayfa / CSS İle Sosyal Medya Butonu Oluşturma

CSS İle Sosyal Medya Butonu Oluşturma

CSS İle Sosyal Medya Butonu başlıklı yazımda hoş bir sosyal medya butonu yapımını anlattım daha sonra onu kendi çağımda geliştirip sidebarımda görüldüğü şekilde yaptım. Bu yazımda da size sidebarımda ki sosyal medya butonunun kodlarını paylaşacam. Aşağıda paylaşmış olduğum butonları css sprite ile yaptım sitenin kasmaması açısından.

HTML Yapısı:

CSS Yapısı:

Sonuç:

WordPress Emlak Teması

19 yorum

  1. abi çok iyi bunlar ya valla tebrik ederim güzel iş çıkarmışsın.

  2. Yeni yapacağım temada bunları kullanacağım 🙂 Kodları arşivime ekledim bile. Teşekkürler..

  3. Arşivime aldım harika bi eklenti

  4. Bazı websitelerinde gördüğüm ama webmasterardan alamadığım bir kodlama idi. Çok teşekkür ederim.Umarım becerebilirim.

  5. çok teşekürler tam olarak sizin dediğiniz gibi olmasada hallettim 🙂

  6. Deneyeceğim teşekkürler bunu düzenleyebilirsek menü gibi kullanabiliriz.

  7. Merhabalar size benim bi kaç sorum olucaktı ben sizin yaptığınız bu sosyal butonları kategori olarak değiştirip sidebarda göstermek istiyorum yani facebook twitter yerine örnek teknoloji wordpress gibi değiştiricem ama tabi çok fazla bilgim olmadığı için kodlarıda vermenize rağmen :)) bunu wordpress e nasıl entegre edebilrm hangi dosyalarına yani 🙂 yardımcı olursanız çok sevinirim iyi çalışmalar..

    • öncelikle sidebara kategorileri ekle daha sonra sağ tıklayıp sayfa kaynağını görüntüle dedikten sonra kategoriler kısmına gel oradan ul ve li class isimlerini öğren daha sonra still dosyanı açıp oradan ul ve li ekleyin daha sonra bu li ye padding, background, hover filan verin hocam yapamazsanız sitenizi yazın ben ona göre daha detaylı bir kod yazarım size

  8. mis gibi yemekler

    Üstüne gelince arkaplanın değişmesi renklerin uyumu süper olmuş kendi kişisel sitemde kullanacam teşekkür ederim.

  9. Cok guzel bir paylaşım yeni başlayanların işine yarayabilir tşkkrler.

  10. Merhaba,
    aradığım şeyi buldum çok teşekkür ederim sağolasınız

  11. Tabi ki de yapabilirim fakat bence sizin araştırarak öğrenmeniz gelişiminize çok büyük bir fayda sağlayacaktır 🙂

  12. Hımm güzel birde json uygulamayla bunların altına beğeni sayılarını çekersin tadından yenmez 🙂

    • json ile facebookdaki abone, flickr ve diğer sosyal sitelerdeki arkadaş sayısını çekme işini siz yapabilir misiniz?

  13. Oldukça hoş bir tasarım gerçekten. Sıradan olmaması daha keyifli kılmış. Sitenin teması da çok hoşuma gitti. temaya bütünleşik çok hoş bir çalışma olmuş. İlla ki kullanılabilir, paylaşım için teşekkürler.

  14. Geçiş efektlerini çok beğendim, arşive aldım ilerde kullanabilirim.

  15. Güzel butonlar teşekürler sitemde kullanıcım yararlı paylaşım olmuş tekrardan teşekürler..

  16. Gerçekten güzel tasarım biraz daha geliştirip kullanmayı düşünüyorum.

  17. Cok işime yaradı ben böyle birsey arıyodum jquery ile bulmustum ama css ile bulamamıstım tesekkürler

Cevapla

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlenmelidir *

*

x

İlginizi Çekebilir

PayPal.Me İle Ödeme Alın

Paypal’ın çıkarmış olduğu PayPal.Me ile artık direk olarak kullanıcı profilinizden ödeme alabilirsiniz.PayPal.Me ...